به شرکت خدماتی شکیبا خوش آمدید
رام رایگان گوشی های هواوی 1
اهنگ 1
گوش پاکن برقی" target="_blank" >گوش پاک کن برقی 1
خرید ساعت دیواری چوبی" target="_blank" >خرید ساعت دیواری چوبی 1
خرید ساعت کاسیوخرید ساعت کاسیو 1
خرید شارژ رایتل 1
گروه انسانهای سبز 1
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شرکت خدماتی نظافتی تهران و آدرس abtinpak.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 116
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 116
بازدید ماه : 409
بازدید کل : 24410
تعداد مطالب : 116
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


 
گروهي از خانم‌ها تا امروز خانه تكاني شان را تمام كرده‌اند اما خانم‌هاي شاغل و پر دغدغه، همچنان با پروژه خانه تكاني درگيرند؛ براي شما كه هنوز خانه تكاني انجام نداده‌ايد يا كارتان هنوز تمام نشده، نسخه ويژه‌اي داريم. در خانه، مكان‌هاي آلوده‌اي هستند كه شما از آن‌ها بي‌خبريد و با تميز كردن آن‌ها نيمي از راه را رفته ايد
 

1 - برنامه‌ريزي شده تميز كنيد. اين به آن معناست كه ابتدا زمين را تميز نكنيد سپس سراغ سقف و پنجره برويد. يك برنامه‌ريزي درست اين است كه شما تميز كردن منزل را از بالاترين نقطه در خانه آغاز كنيد و به پايين‌ترين آن برسيد.



2 - تميز كردن وسايلي كه هرگز فكرش را نمي‌كنيد. به‌عنوان مثال تلفن. دكتر گربا متخصص امور بهداشتي در آمريكا با تحقيقات گسترده به اين نتيجه رسيده است كه باكتري‌هاي خطرناكي در گوشي تلفن توليد مي‌شوند كه به‌دليل تماس زياد با آن به راحتي به دهان منتقل مي‌شود.



3 - ظروف آشغال: مخصوصا آن‌هايي كه در آشپزخانه و حمام منزل قرار دارند، پس از خالي كردن ظرف آشغال، حتما آن‌ها را بشوييد.



4 -  پرده حمام: پرده حمام از آن اشيايي است كه در طول روز معمولا مرطوب و محل جمع شدن باكتري‌ها و قارچ‌هاست.



5 - ماشين ظرفشويي: در مورد ماشين ظرفشويي هم وضع همين طور است. شما ظرف داخل آن را خالي مي‌كنيد آن‌گاه درب آن را مي‌بنديد. به اين ترتيب در آن رطوبت، قارچ‌ها و باكتري‌ها روي درب و لبه‌هاي آن فرصت رشد و تكثير پيدا مي‌كنند.



6 - هواكش‌ها: اين وسيله معمولا براي از بين بردن گرد و خاك و هواي آلوده از خانه به كار مي‌روند اما اگر به بهداشت آن اهميت ندهيم، اين دستگاه به جاي كمك ممكن است خطرساز شود.



7 - گرد و خاك باقي مانده روي مبل‌ها باعث ايجاد بيماري‌هاي تنفسي مي‌شود.



8 - در مورد شوينده‌ها بايد توجه كنيد كه مملو از مواد شيميايي و خطرناك هستند و استفاده از آن‌ها بسيار خطرناك است. به جاي اين مواد مي‌توانيد يك سطل پر از آب جوش برداريد، نيم ليوان سركه داخل آن بريزيد و شست‌وشو را انجام دهيد.



9 - براي شست‌وشوي پنجره‌ها از شوينده‌هاي موجود در بازار بهره نگيريد. خودتان به راحتي قادر خواهيد بود يك شوينده و ضدعفوني‌كننده براي تميز كردن پنجره‌ها بسازيد. براي تهيه شوينده خانگي كافي است يك سوم پيمانه سركه سفيد، يك قاشق غذاخوري مايع ظرفشويي يا يك چهارم پيمانه الكل صنعتي را به نصف سطل آب ولرم اضافه كنيد و براي شست‌وشو از آن استفاده كنيد.



10 - براي تميز كردن شيشه از ابرهاي اسفنجي استفاده كنيد. به جاي اين‌كه با اسپري مايع را روي شيشه بپاشيد، اسفنج را داخل مايع بكنيد و روي شيشه بكشيد. مايع را به‌مدت 5 دقيقه روي شيشه بگذاريد سپس با دستمال تميز كنيد. نكته ديگر اين‌كه از تميز كردن شيشه در روزهاي آفتابي و در مقابل نور مستقيم آفتاب خودداري كنيد. اين كار باعث بخار كردن و خشك شدن سريع ماده شوينده مي‌شود. براي خشك كردن از دستمال كاغذي استفاده كنيد.



11 - براي شيشه‌هايي كه لكه‌هاي اساسي روي آن وجود دارد كه با ابر پاك نمي‌شوند، ابتدا با آب و صابون روي قسمت را مرطوب سپس به وسيله يك تيغ آن اثر را محو كنيد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







+ نوشته شده در جمعه 9 اسفند 1392برچسب:,ساعت 19:42 توسط محسن بیوک خان |